niedziela, 11 maja 2014

nowoczesny

Już dawno mam podobne odczucia dotarcia do krańca znanego wszechświata i w związku z tym kupiłem sobie reprodukcję średniowiecznego drzeworytu (nieznanego mi autora), na którym widać postać samotnego pielgrzyma, który dotarł do krańca płaskiej Ziemi, głową przebił niebieskie opony i obserwuje niezrozumiałe mechanizmy poruszające nasz Wszechświat przy pomocy licznych kół ZĘBATYCH! Jak najbardziej może Pan pokazać wydruk dowodu wpłaty dokonanej przez Internet – na podstawie Prawa bankowego stanowi on dokument i nie wymaga podpisu. Zresztą gdzieś małym druczkiem powinno to być na nim napisane. Mój bank nieproszony przysyła mi co miesiąc wyciąg z konta z listą wszystkich transakcji (czynsz za mieszkanie, kasa chorych, płatności kartą maestro itd.) Na wyciągu zawsze jest logo banku. Może sobie zamówię ten internet mobilny?To jeszcze nic; spotkałem się z sytuacją odwrotną. W akademiku mamy podłączenie do internetu, ten jednak co chwila się rwie. Gdy internet przerywa, wyskakuje okienko z informacją, że w razie problemów można kontaktować się z informatykiem, drogą e-mailową… Gdy nie ma internetu, mamy wysyłać e-maile do informatyka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz